/img/fonsportada/ripollet-pla-onze-setembre-monument-casanova-(1).jpg degradat blanc

Al setembre, l'Oficina de Consum oferirà un servei d'assessorament sobre clàusules abusives

30/08/2017

A partir del 6 de setembre i fins al 27 de desembre, l'Oficina Municipal de Consum oferirà l'assessorament d'un advocat per informar els consumidors sobre consultes relacionades amb les clàusules abusives en préstecs hipotecaris.

Al setembre, l'Oficina de Consum oferirà un servei d'assessorament sobre clàusules abusives -Imatge 1- Per accedir-hi, serà imprescindible demanar cita prèvia a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (carrer de la Salut, 1) al telèfon 935 046 007, o bé al correu electrònic omic@ripollet.cat. L'horari d'atenció serà de 10 a 14 h.

Aquest servei s'ofereix en el marc d'un conveni del Servei de Suport a les Polítiques de Consum, de la Diputació de Barcelona, amb el Col·legi d'Advocats de Sabadell.

E.P.

  • Seu-e Ripollet
  • Cita prèvia
  • Govern obert i transparència
  • Comissió del Nomenclàtor
  • Preinscripció del curs 2021-2022
  • Participa
  • CIP Molí d'en Rata - Patrimoni en línia
  • Programes de memòria de Ripollet
  • Premsa
  • Imatge corporativa
  • Mocions
  • Defensora de la Ciutadania
  • Agenda institucional
  • Targeta Més, la targeta de Ripollet
  • Murals de Ripollet
  • Consorci per a la normalització lingüística
  • lallana
  • Ripollet Ràdio a la carta
  • Ripollet TV a YouTube
  • Estudi olors
  • Assessorament sobre habitatge
  • SIAD - Servei d'Informació i Atenció a les Dones
  • No puc esperar
  • Observatori contra homofòbia
  • Formulari refugiats