/img/fonsportada/ripollet-mercat-municipal-(9).jpg degradat blanc

La nova Defensora iniciarà l'atenció a la ciutadania el pròxim 20 de gener

15/01/2020

Núria Blasco atendrà, amb cita prèvia, els dilluns a la tarda i els dijous al matí, al Centre Cultural.

L'alcade de Ripollet, Jose M. Osuna, va acompanyar ahir dimarts a la nova Defensora de la Ciutadania, Núria Blasco, en la roda de premsa de presentació del servei, que es reprèn el pròxim 20 de gener, després de la renúncia de M. Jesús García el passat mes de juliol. El seu nomenament va ser aprovat al Ple municipal de novembre. A partir de la setmana vinent, Blasco atendrà a la ciutadania els dilluns, de 18.30 a 20.30 h i els dijous de 9 a 12 h, al Centre Cultural.

La nova Defensora iniciarà l'atenció a la ciutadania el pròxim 20 de gener  -Imatge 1- L'alcalde ha felicitat i ha donat la benvinguda a la nova Defensora, tot reconeixent que el procés de selecció ha estat més renyit que en altres ocasions, amb la presentació de cinc candidatures. La comissió de valoració i selecció, amb representants de totes les formacions polítiques del Ple, així com d'entitats locals, va valorar positivament tant el seu projecte, com el seu currículum i trajectòria, considerant, en paraules de l'alcalde, que és "un perfil molt interessant, ja que és una persona coneixedora de l'administració i això pot servir per orientar millor les queixes de la ciutadania i també entenem que serveix per a poder explicar a la ciutadania el funcionament de l'administració i el perquè es fan o no fa segons quines coses".

Des de la seva elecció, Núria Blasco ha tingut diverses reunions, tant amb l'alcalde com amb personal tècnic de l'Ajuntament, així com amb l'anterior defensora, de qui ha destacat la seva bona tasca. Blasco comptarà en el seu exercici amb el suport d'un administratiu de l'Ajuntament.

Atenció a la ciutadania i a les entitats
La nova Defensora ha manifestat estar "molt contenta de poder posar tots els meus coneixements al servei de la ciutadania". Núria Blasco ha explicat que la seva proposta consisteix no només en atendre les queixes individuals de la ciutadania, sinó també a les entitats, fent reunions grupals, fomentant que es coneguin més i que puguin compartir temes comuns. Un altre dels objectius de Blasco és "desmitificar la figura de la Defensora i no pensar que no val per res reclamar. Cal acostumar a la ciutadania a posar per escrit les seves opinions, queixes o suggeriments perquè arribin on han d'arribar i es puguin solucionar en la mida del possible".

Blasco, veïna de Ripollet, combina l'exercici de la professió d'advocada amb la docència, essent coneixedora dels diferents àmbits de l'administració i exercint també com a mediadora.

Es pot demanar cita prèvia amb la Defensora de la Ciutadania a través dels següents canals:
- Per telèfon, trucant a l'Ajuntament 93 504 60 00
- Per Whatsapp o bústia de veu al telèfon 683 60 22 17
- Per correu electrònic a l'adreça defensora@ripollet.cat

NdP

Altres imatges:
La nova Defensora iniciarà l'atenció a la ciutadania el pròxim 20 de gener  -Imatge 2-
  • Seu-e Ripollet
  • Cita prèvia
  • Govern obert i transparència
  • Comissió del Nomenclàtor
  • Preinscripció del curs 2021-2022
  • Participa
  • CIP Molí d'en Rata - Patrimoni en línia
  • Programes de memòria de Ripollet
  • Premsa
  • Imatge corporativa
  • Mocions
  • Defensora de la Ciutadania
  • Agenda institucional
  • Targeta Més, la targeta de Ripollet
  • Murals de Ripollet
  • Consorci per a la normalització lingüística
  • lallana
  • Ripollet Ràdio a la carta
  • Ripollet TV a YouTube
  • Estudi olors
  • Assessorament sobre habitatge
  • SIAD - Servei d'Informació i Atenció a les Dones
  • No puc esperar
  • Observatori contra homofòbia
  • Formulari refugiats